Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeJa obstawialem podobnie. Nie ma sensu wprowadzac do sprzedazy motocykla ktorym nie da sie jezdzic albo ktory grozi zabiciem sie. Musze sie tym przejchac ;)
Odpowiedzkażdy motocykl grozi zabiciem jak go debil dosiądzie.....
OdpowiedzSuzuki TL 1000 :P
OdpowiedzNawet jego złagodzona, nowsza wersja SV 1000 też była dość ostra. I też jej nie produkują... :(
OdpowiedzDuże SV zabiły normy spalin, teraz ten silnik wraca pod postacią nowego Stroma 1000... Robienie porównań do TL-a bardzo nie na miejscu, zawieszenia i ramy KTM-ów są mocne i sztywne, do tego nasycenie elektroniką która w razie "W" ma pomóc mniej rozważnym kierowcom spowodują że jazda tym sprzętem będzie przyjemnością... Chyba się wybiorę na jakieś jazdy próbne. Dawno nie latałem nakedem, a tym bardziej z takim zacięciem... pozdrawiam
OdpowiedzNo TL1000 to był przypadek z którego Suzuki do dzis nie jest chyba specjalnie dumne ;)
Odpowiedz